DDSNSJPistol.dk

Forum for skytter i NordSjælland
Dato og tid er tors 9. sep 2010 11:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Manglende kommunikation
Administrator
Brugeravatar

Så er der gået lidt tid uden at vi har opdateret DDSNSJpistol hjemmeside med nogle aktuelle artikler. Årsagen kan vi nok mest finde i manglende motivation efter alle de politiske uoverensstemmelser mellem FU og PistolUdvalg.

Jeg har oplevet, at der ikke rigtigt sker noget i sagen for ligesom at komme ud af denne minikrise. Medlemmer er ikke interesseret i at blande sig og PistolUdvalg folk har nok heller ikke overskud til alle de stridigheder omkring FU og PUV. Livet går jo videre ....

Vi har jo været igennem terrænskydning i Jægerspris, Landstævne 2009 i Holbæk og så er det Chicken Hill med IPSC skydning på Hanebjerg. Der var jo rigeligt at tage sig af de diverse pistol aktiviteter uden at deltage til de aktiviteter, som PistolUdvalg nægter at deltage i.
Men... Vi har ikke fået afklaring fra "FU folk" eller fra de øvrige medlemmer af DDS-Nordsjællands bestyrelse endnu. På den anden side er det også PistolUdvalg der fortsat venter på ophævelse af FU's "Under administrations" klausul.

Jeg personligt savner bedre kommunikation til vores medlemmer. Hjemmeside omkring DDS-Nordsjællands aktiviteter er ikke ligefrem spændende. På den anden side er det heller ikke en mands opgave at drive den slags oplysninger. Vi burde samarbejde på tværs af alle diverse interesser og på den måde bidrage til en mere levende og udvekslende budskab til alle.

Jeg vil forsøge igen at samle nogle oplysninger her på siden, men jeg savner også en bedre respons fra jer medlemmer. Skriv nogle kommentar til artikler ... det er jo anonymt. Men jeg vil selvfølgelig også foretrække nogle faglige artikler eller personlige oplevelse fra skytteklubber eller stævner. Der er sikkert mange spændende oplevelser, som alle andre gerne vil dele med jer.

Hilsen Jan Rajchman, medlem af PistolUdvalg (medlem i 2009)

Profil Email  

Titel: Manglende kommunikation
Administrator
Brugeravatar

Imorgen vil jeg mødes med folk ;-) bag ved denne forum for at drøfte vores vision med DDSNSJpistol site.

Jeg mener, at sålænge der ikke findes en ordentlig hjemmeside til skytter i Nordsjælland med tovejs kommunikation, vil jeg helst fortsætte med DDSNSJpistol. Vi må bare finde en bedre vej at formidle vores budskab, så alle kan deltage i diskussion på en nemt måde.

Hilsen Jan Rajchman

Profil Email  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time